fredag 23. januar 2009

Fredagskos

I dag har det sludda sidelengs. og da er det godt å sitte inne og kose seg med noko varmt i koppen, og gjerne eit pledd rundt seg.







Denna fine korga kjøpte eg for ein slikk og ingenting på pytt og panne, og det er akkurat plass til 4 pledd oppi. Tykkjer den er kjempefin, og så blir det orden på pledda. For pledd må eg ha, er ein liten frysepinn, he he.









På ein sånn sur dag smakar det veldig godt med ein kopp varm kakao:)

Litt krem på toppen kan ein vel unne seg no når det er helg:)









Tente lys er obligatorisk når eg er heime, uansett om det er dag eller kveld.





Ha ei strålande helg.

16 kommentarer:

Jannicke sa...

Stemningsfulle bilder fra deg ;o).
Krem i kakaoen er et must, uansett dag! Kos deg, og god helg!

Christine Louise sa...

Så utrolig koselig du har det :) Kos deg masse med krem i kakaoen :) nam nam. Klem fra meg

Guttemamma sa...

Så kosleig det er hos deg og da!! :-). Kransene har faktisk alt begynt å tørke, men tror de vil hode seg veldig fine for det!! BLir bare litt lysere i fargern, npe som egentlig er litt stilig! Men vet jo ikke da...Lkke til,hilsen fra Anette

silje-sin sa...

Koselige og stemningsfulle bilder! Riktig god helg til deg også! klem fra Silje.

Min Still By Maia sa...

Koselige bilder!
Takk for hyggelig kommentar hos meg.

GOD HELG KLEM

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Koselig innlegg. Kom i skikkelig helge-stemmning når jeg så det:)

Ha en fin kveld:)

lavendel mio sa...

Hei!! Deilige pledd du har i korga di:)Kakao med krem såg jammen godt ut.For noen fine stemningsbilder:)

Kos deg i helga,klem:)

Magdalena sa...

heia...
ja korga var veldig fin, pledda også!!
koselig her hos deg!

klem og gooood helg~~~¨

magny

Anonym sa...

Kjempefin korg!
Og den kakaokoppen skulle eg gjerne delt med deg :-D
Riktig god helg.
Klem

☆Therese sa...

Hei og takk for koselig hilsen :o)
Jeg skal nok gi et hint når jeg får malt ferdig med denne Sans malingen !!

Ser ut som du koser deg litt du også ;o) Fin kurv du har kjøpt, får aldri nok av slike oppbevarings ting.
Ha en god helg.

Crinoline sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Så smart å bruke kurven til pledd.Ønsker deg en fortsatt god helg.

Tvert-om-tanten sa...

Hei!

Takk for besøket! Ser vi har felles skjebne... En liten frøken som snart skal bli skolejente... Huff, skulle ønske tiden kunne bremses litt...

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen i dag. Herlig kurv og flott krus du har. Ha en fin søndag. Klem Siv

Mia, New Room Interior sa...

Koselig! Høres ut som en perfekt kveld! Ha en fin uke! Klem

Mitt hvite hus sa...

Nydelig korg du jhar kjøpt deg. Og pleddene var kjempefine. Ja helt enig et godt pledd rundt seg når en skal slappe av det er deilig det.
takk for hyggelig hilsen
Klemmer kerstin

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar 'heime hjå meg' :-D
Håpar du får ei fantastisk veke!
Klem