tirsdag 20. januar 2009

Snø og Award

I dag har snøen lava ned, snøfiller på størrelse med vaskeklutar minst... Men no har det heldigvis gitt seg. I tillegg er det skikkeleg sørpete og blautt, så det er ikkje akkurat koseseguteisnøenvêr...



(bilde fra flicr.com)

Eg har fått tre awardar:)
Det set eg utruleg pris på, at nokon likar å sjå inn til meg.


Tusen takk til lavendula og Mitt Empire for denna awarden. To fine bloggar som er verdt eit besøk:)




Reglane for denna awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.

3. Nominer minst 7 andre blogger.

4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.

5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.


Denna awarden har gått litt rundt ei stund, eg prøver å finne nokon nye, og som eg tykkjer fortjener den:)

Eg vil gje denna til dessa bloggane:

Kjeruben For det er ein av favorittbloggane mine. Ho har så masse fint:)







I tillegg har Mitt Empire gjett meg denna awarden:



Tusen takk:)
Denna sender eg vidare til:



5 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hoppsan! Jeg har hoppet litt opp og ned her hos deg i dag, hoppet ned for å takke for award og nå hoppet opp for å gratulerer deg med ytterligere flere!
Her er det ikke snø, men sludd er det vel tendenser til. Nå skal jeg hive meg rundt her og få fyrt opp i vedovner, gufsete inne, men det kommer seg med vedfyringen, da blir det kos!
Ha en videre flott dag snille !
Go`klem

Anonym sa...

Gratulerer med velfortent AWARD! Og takk igjen for å dele den med meg! Og takk for så veldig søte ord! Blir veldig veldig glad!
Ønsker deg ei fantastisk veke!
Klem
:o)

Alven sa...

Hei :-)

Takk for koselig kommentar -)
Så veeldig deilig ut med boller..nam nam :-) Får meg ny stekeovn i morgen så da har jeg en unnskyldning for å "prøve" den ut :-) Nydelig engel også :-) Ha en fin dag :-)

klem

lavendel mio sa...

Gratulere med awarder.Og tusen takk for at du vil dele en med meg:)
Ha en nydelig kveld,klem:)

ANETTESHUS.COM sa...

Tuuusen takk for flott award!!!

Klem Anette