onsdag 28. januar 2009

Utfordring..

mappe nr 6
og bilde nr 6,


reglane er:

* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
* Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Da kom eg fram til detta bilete her:






Minstejenta i huset dansar ballett, og før jul har dei forstilling for foreldre og andre interesserte.
Har er ho knipsa medan ho dansar i full konsentrasjon:) Ynskjer seg tåspiss-sko må vite:o)


Denna utfordringa fekk eg fra Magnys lille krinkelkrok

Eg sender ballen vidar til dessa 6:
Veienhuseby
lavendula
Elis hus
Victorias hus
fotballmamma
Miss Marples Cottage

4 kommentarer:

Kari sa...

Hei, takker så mye for utfordringen:)
For en nydelig blogg du har!
Ha en fin kveld;)
klem

Tvert-om-tanten sa...

Hei!
Takk for utfordringen. Ikke ta det ille opp at jeg lar den være, har bestemt meg for å ikke ha utfordringer o.a. som ikke er interiør-relatert. Men takk for at du tenkte på meg . Det syns jeg var koselig =) Søt ballettjente du har! Jeg har to som drømmer om å danse ballett, men ballettundervisningen er for langt borte... Slik er det når man bor på landet...

Anonym sa...

Å så skjønn ho er!

Josefine sa...

Hei..for en skjønn nisse prinsesse!
Ønsker deg en superfin helg:)
Klem Josefine