tirsdag 21. april 2009

Adjø til vinteren

Ein av dei betre tinga med at det er vår, er at ein kan rydde vekk alle dei store vinterkleda...

Og at det spirar og gror i hagen, så klart...

Med to voksne, to tenåringar og ei førskulejente, blir det MASSE vinterkle.
Skibukser, boblejakker, skijakker, boblebukser, dressar, osv.
Alle dessa kleda tar enormt mykje plass...
Dei siste dagane har eg vaska og vaska, for å få rydda vekk haugen av varme klede.
Ein smart vakumsak tar jobben...
Etter å ha fylt den til randen av vinterkle...


Er det på tide å finne fram støvsugaren.

Etter ei stund er haugen mykje meir overkommeleg,

Og plutseleg har eg fått ein passe stor bag som eg kan legge på ei hylle i kjellaren;)
Smart, ikkje sant?



I hagen spirar det litt av kvart, og gullkorga er i knopp.
Lupinane har og komme litt opp, berre blader enda på dei da.


Og bjørka har fått søte små blader :-D
No har eg budd på sørlandet i, tja... snart 13 år, og eg trur det berre har skjedd eit par gonger at det har vore grønt her til 1. mai. Og no er me berre komen til 21. april. Jippi!



Ha ei strålande veke;)

9 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

He,he. Nå minnte du meg på hva jeg egentlig hadde planer om å gjøre i ettermiddag. Og her sitter jeg og koser meg i blogglandia isteden.

Ha en fin kveld
klem

naturglede/Randi Lind sa...

Så flink du har vært da! Jeg har også begynt å rydde unna vintertøyet. Godt med tur i skog om mark med joggesko, olabukser og annorakk. Nyt våren videre:9

Missfryd sa...

Deilig å få gjort slike ting. Hører liksom våren til.
Fortsatt fin uke til deg:-)

frøken olsens drømmer sa...

koselig innlegg fra deg også:)du minner meg på all den jobben som venter meg også.
ha en god natt med gode drømmer;)

Mitt hvite hus sa...

Wow så flink du har vært da... har ikke kommet så langt enda jeg da... men fikk en spark nå...
Ønsker dege n fin dag =)
klem kerstin

Julies sa...

Takk for titten ! Har hygget meg her inne ei god stud, jeg !

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott blogg du har!! Herlige, vårlige bilder i dette innlegget!!

Ha en fin dag!

Klem Anette:)

Herskapelig shabby sa...

Så lurt!! Skal jeg jammen meg prøve også, men det må bli til neste år, har allerede pakket vekk vintertøyet her også. Så godt det føles og rydde bort alle de tykke klærne! Nydelige vårbilder :)

silje-sin sa...

Så kjekt med en sånn vakumsak:) Det kunne jeg også trengt, jeg synes det er et evig styr å få plass til alle klærne våre! Nydelige hagebilder også, tenk at nå er endelig våren her! Ønsker deg en fortsatt fin helg! klem fra silje.