torsdag 2. april 2009

Bli ny dag for vitrineskap

I helga har eg store planar om å male litt møblar her i huset.







Det første som står på tapeten er detta vitrineskapet, som var furufarga i nokre år før det blei beisa brunt... No er tida overmoden for å få det lyst og fint, og etter mykje motivering, har eg endeleg bestemt meg for å ta det;)






I samme slengen trur eg at eg skal male salongbordet mitt og. Det var og furu, no har det hatt kvite bein og brunbeisa bordplate nokre år.





Rapport om ferdig resultat kjem om nokre dagar;)

5 kommentarer:

Kjeruben sa...

Mmmmm... gledar meg til å sjå!!!
Trur jammen du har pussa opp bloggen også eg! Nice!

Kari sa...

Kjære deg :) Tusen takk for nydelig hilsen:)) Veldig koselig! For ett vakkert kjøkken du har! Gleder meg også til å se når du har malt skapene ferdig;)
Ønsker deg og dine en strålende påske!
Klem

Missfryd sa...

Oj, her var det mange koselig bilder.
Det blir helt sikkert kjempefint å male det vitrineskapet, men for en jobb det blir....lykke til:-)
Titter inn igjen jeg:-)
Klem I

naturglede/Randi Lind sa...

Nå venter jeg spent. Det skal bli gøy å se. God helg.

Besta sa...

Gleder meg til å se resultatet. Blir helt sikkert fint. God helg.
Klem Marilyn