fredag 3. april 2009

Madonna og rammer

Til bursdagen min i fjor fekk ei ein nydeleg madonnastatue av ei kjempegod venninne;).
Hadde litt problem med å finne ein fin plass å plassere ho...




Men da samme venninna gav meg ei flott glassklokke til jul, var saken klar...



Det var under den ho høyrde heime.
Og med eit lite tinnhjerte og litt blonde, tykte eg det blei riktig så fint;)



Dessa fine rammene har eg 6 måneders bilete av gulla mine i. Tykkjer rammene er kjempefine. Ja babyane og da, knis.



Ynskjer alle ei super palmehelg.
KLEM

8 kommentarer:

Kjeruben sa...

Å så fint det vart!
Eg ELSKAR jo berre madonnaer da :-D
Og så snille venner du har da! ;-) *knis*

Siren sa...

En Madonna i en glassklokke, det finnes vel neppe noe vakrere...har malt et vitrineskap, noe lignende som ditt og ble kjempefornøyd! Det ble nesten som om at jeg hadde fått meg et nytt skap! Blir spennende å se når du er ferdig, jeg tror det blir kjempefint! Ha ei fin helg! :)

Christine Louise sa...

Ååå så utrolig nyyydelige bilder du viser :) Heldige deg :)

Ha en flott helg..

Klem fra meg :)

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelig det ble! Ha en herlig helg:)

Charlottes interiørblogg. sa...

Ønsker meg et vitrineskap jeg og! Så fine blondekantene på bloggen din var! Gøy å male møbler! Ha en fin påske:) Hilsen Charlotte

Kari sa...

Så nydelige bilder du viser!
Klem

Synnøve sa...

Så nydelig:))
ønsker deg ei fin palmehelg:))

LIVS LYST sa...

Den får en skikkelig hedersplass inne i glasshuset syns jeg. Der må hun være fornøyd med å få stå til glede for dere!

Hilsen Ljo :O)