fredag 10. april 2009

påskepynt og vår ;)

Eg er ikkje den som pyntar mest til påske, men palmesøndag sat eg og tulla mi oss ned og lagde nokre påskeegg.



Sidan gult ikkje er ein favoritt, vart det i duse pastellar;)




Hengte dei i lampa på kjøkkenet, der passa dei godt. Passa fint til gardinene og;)




Tulla kom inn med nevane fulle av kvitveis...



Da er det vår! Snøen er så godt som vekke, har ingenting i hagen, men det er ein liten flekk her og der ellers.


I dag har tulla lagd reir til påskeharen, blir spennande å sjå om han kjem innom.

9 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Det er koselig med LITT påskepynt. Det trenger jo ikke være prangende gult. Her var det koselig syns jeg! Likte så godt det siste bildet med egg og småkvister.

Hilsen Ljo

Mitt hvite hus sa...

Så fine påskeegg du har laget... dus pasteller forteller om vår og sommer rundt hjørne.. Håper at påskeharen ser dette vakre reiret og det er jeg sikker på at han gjør..
God påske Klem O=)

Monica sa...

kjempeskjønne påskeegg i herlige duse pasteller, det liker jeg også til påske. Veldig fint med pasteller til vår og sommeren også synes jeg! reiret var også veldig koselig! ønsker deg en fin påskeaften:)

monica

Englefryd sa...

Hei hei.
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Kjekt at du fant turen innom, slik at jeg fant veien inn til deg. Masse fint her inne da. heldige dere er som har hvitveis allerede, er nok desverre en stund til det kommer her enda. Kjempe flotte egg også, elsker pasteller.
Ser forresten dere skal til Tyrkia i sommer, det skal vi også. Gleder oss masse til det nå ja.

Ha en fin påske videre.

klem

Monica sa...

takk for koselig kommentar:) kjolen er fra linus og lotta ja:) Monica

Kjolesnekkern sa...

Så fine egg! Fikk skikkelig påskestemning av de! Men du, den tapeten bak, striper med roser...noe så vakkert!!! Kan jeg få spørre hvor?...:-)

Påskeklem fra M:-)

Camillas Romantiske hjem sa...

Påskeeggene var bare sååå søte, så flinke dere har vært! Ger på Øsstlandet har ikke hvitveisen dukket opp ennå, men det er nok ikke lenge til.
Fortsatt god påske:-)

Camilla

Kjolesnekkern sa...

Hehe, det var duk og ikke tapet, ja...Men fin var den uansett:-)

Kjeruben sa...

Så fine egg!!!!
Flinke de har vert!